.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگيري در تمرين پرسپوليس و مصدوميت رضايي

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس 5 روز مانده به دربي 70 با حواشي‌هاي متفاوتي دنبال مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران از ساعت 16 بعد از ظهر روز پنجشنبه در ورزشگاه درفشي فر دنبال شد.
در اين تمرين كه كليه بازيكنان حضور داشتند بازيكنان پس از گوش دادن به حرف‌هاي دايي بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس به پاسكاري در حال حركت، سانتر از جناحين و ضربه به گل، شوت‌زني به دروازه با يار فرضي و حمله به دفاع پرداختند.

* نكته حاشيه دار در تمرين روز پنجشنبه اين بود كه حدود 50 هوادار در تمرين قرمز‌پوشان حضور يافتند. آنها در هنگام خروج از ورزشگاه درفشي فر به دليل نتايج ضعيف پرسپوليس در ليگ برتر به بازيكنان هشدار دادند در صورتي كه در دربي 70 بازنده باشند بهتر است ديگر در تمرين پرسپوليس شركت نكنند همين موضوع باعث ناراحتي بازيكنان پرسپوليس شد. در همين هنگام سريعا ليدر‌هاي پرسپوليس وارد عمل شدند و ابتدا درگيري سختي با 50 هوادار پيدا كردند سپس اين درگيري به درگيري فيزيكي كشيده شد تا حدي كه دايي تمرين را قطع كرد و از هواداران خواست تا دربي 70 آرامش را در تمرينات پرسپوليس حكمفرما كنند اما باز هم اين كار باعث نشد تا اين درگيري تمام شود.
پي از دقايقي كه از اين درگيري سپري شد حتي ماموران انتظامات مجموعه ورزشي درفشي فر هم دخالت كردند اما اين مشكل به بيرون از ورزشگاه كشيده شد.
برخي بازيكنان نيز قصد داشتند در اين درگيري دخالت كنند اما با ممانعت علي دايي مواجه شدند.
در همين هنگام يكي از هواداران كه از اين صحنه فيلمبرداري كرده بود توسط ليدر‌ها دوربين او چك شد تا فيلم اين ماجرا به بيرون از ورزشگاه كشيده نشود.
در صورتي كه اين مشكلات باز هم در تمرين پرسپوليس پيش آيد علي دايي قصد دارد تا تمرينات پرسپوليس را تا روز دربي 70 پشت در‌هاي بسته برگزار كند.

* اما در تمرين روز پنجشنبه پرسپوليس وحيد هاشميان و عليرضا محمد بدون درد تمرينات وي‍ژه‌اي را نسبت به ساير بازيكنان كه بيشتر كار با توپ بود انجام دادند اما مصدوميت جزئي غلامرضا رضايي باعث شد تا اين بازيكن اختصاصي تمرين كند تا نگراني دايي را براي دربي دو چندان نمايد.

* تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعد‌از ظهر جمعه پيگيري خواهد شد
گفتني است تيم فوتبال پرسپوليس تهران روز چهارشنبه در يكي از حساس ترين ديدار‌هاي ليگ برتر به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه آزادي خواهد رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.